Sunday, October 17, 2010

SYOK SENDIRI??

Korang pernah syok sendiri? Hahaha. Jangan nak tipu" aku. Confirm la pernah! But, banyak sorts of syok sendiri tau. Dont ask me cause i dont even knw the types! Hahaha.

Dulu kan, aku pernah syok sendiri kat sorang lelaki ni. Entah. Laki ni suka tengok" aku. Aku masa tu memang naif and bodoh giler okay and lelaki tu pulak budget handsome. Puik. Aku tak hingin memandang mu sekarang. Hahahaha. Okay, nak di jadikan cerita, masa tu aku memang ada gak minat ngan guy tu and guy tu pun macam sial je kan bagi respond yang agak positif la kat aku. Siapa la tak perah-santan???

One day tu, kawan aku cakap dia nak number aku. So aku bagi lah and that makes me think he likes me gak lerr. So, keeping ourselves conected to each other, he ask me to couple with him. Bermakna, dalam hal ni aku dah tak lagi dalam kategori syok sendiri kan? Tapi sekarang, aku akan anggap macam tu sebab aku tak hingin nak anggap mat sial tu ex-boyfriend aku pon. Tak ada ye nama awak dalam hidup saya lagi. Awak leh gi mampos.

How aku anggap ni SS? The truth is, he likes my friend. And how did i knw the truth?

Macam ni, masa tu aku mmg dah tadepapa dah ngan laki tu. Then, he was tryna make up things better for us, dia cakap la yang actually dia suka ngan kawan aku yang tempat dia mintak number aku tu. And i was like WTF?! Bukan nya buat things better but it was the worse thing to knw ever! Eewe! Lagi teruk bila actually kawan aku tu tau, and she didnt tell me cause she knows i was crazy gak about the guy. Budget kawan yang baik la tu. Tapi, hampeh! Memalukan aku lagi ada. Geli sial. Then lebih geli and jijik is bila lelaki bangang tu suka kawan aku tapi nak jugak couple ngan aku?????? Apa tu???? BABIK.

About the friend, yes, ofcourse aku masih lagi kawan ngan dia. Fikir" balik, tu suma bukan salah dia pun, she was probably just trying to be a good friend but suddenly didnt knw things would turn that way. Cheh, skarang aku cakap macam tu macam kawan yang sok suci pulak. eewe.

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates