Sunday, October 17, 2010

THE DREAM CAR.

Hahaha. Tadi after jalan2, me,mak and my kakak punya family balik from KPJ cause hantar my nephew, Danial yang demam suddenly. Then, on our way walking to where we park the car, mom tengok la Nissan, Fairlady Z, blue color. Tak sangka pulak dia pandai puji sportcars. And i told her that is one of my fav cars yang dulu aku pernah mintak dia belikan, but my permission were declined by her. LOL. Memang sayu tapi entah kenapa, petang ni tadi, dia on the way balik Sri Aman, dia call aku tanya what Nissan was that again. Diam and blur. Tadi aku ada cakap kat dia, kalau dia belikan aku Fairlady tu, memang aku akan menangis mencium bumi. HAHAHAHAHAHAHA!!! Serious.



Yes. I'm talking seriously and typing it down right here.

Nah, tak nak terlalu mengharap, takut" nanti aku frust menonggengz pulak. Hahaha. So, lets just made up the conclusion yang dia hanya nak tanya what type of Nissan was that. *wink*  Dalam hati tengah gedakkk gedukkk. If she is going to buy me one, its better be black, blue or red. Yummyyyyy!

Keep your hands of the cookie jar peeps!

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates