Friday, October 15, 2010

DINNER AT HORNBILL WITH JACQ.

*hahaha. Jangan la ingat ni another post tentang life mcm yang before ni. Since ni blog baru,why dont i keep on updating everyday. =)

Semalam kalau di ikutkan perancangan, memang tak jadi nak dinner with my close friend, Jacq. Merajuk? Boleh tahan tapi aku ni jenis yang ok ok je malas nak layankan sangat perasaan sebab not worthed. Hahaha. Boleh pulak dia takut aku merajuk 10tahun then suddenly jadi pulak nak pergi dinner tu. Isk isk.

Actually, malam tu Jacq nak bawak aku kat D11, tapi crowded sangat-sangat. "Aku ni kan pemalu" kata Jacq. OMG! Tolonglaaaaaahhh Jacq! Hahahaha. Sial sungguh ayat tu. Then, kteorang landing kat Hornbill. Tak banyak sangat orang. Okay la tu. Sampai je, kiteorang terus angkat ambik all the bahan mentah. Hahahaha. What's an english word for that again? Forgot. lol! Haih...pelik bila mata ni sempat lagi ye tengok kiri dan kanan especially Jacq. * asyik Jacq je kena kan?  =P *

Makan. Makan. Makan. Dan kenyang.

Sayang, jangan jeles!! Semalam aku siap MMS kat hubby aku gmbr beef fillet yang sedang d panggang di atas plat yang panas tuuuu. yummmyyy! Sedap. Memang sedap.

Off to Satok. Hantar Jacq kat tempat adik dia, Jess, training menari. Dyeorang will perform esok (hari ini) for the TYT B'day Parade at Padang Merdeka. Seriously, aku tak pernah terkejut sangat" macam semalam bila Jess saja nak kenakan aku, berdiri macam apa ntah at blakang aku. Dengan dia" skali terkejut. Ambik kau!! So, in that short meetings, Jess and her hubby plan for us to go to the beach esok (hari ni) at 10am sumthing at Kem Permai. OMG! It reminds me of the time when me and my hubby on a vacation, at Damai area sekarang sangat dangerous sebab pasir tak cukup lagi kot untuk tutup batu karang yang ada kat bawah tu.

Last time when kteorang go for Kem Permai, Jess memang ada terkena batu karang jugak. Luka kecil je. Tak sehebat, seteruk, sepelik yang aku and Hubby aku kena hari tu. Macam kena dera oleh manusia. lol!

I wonder where can i buy that beach hat...vintage! Remind me to bring the DSLR please.

1 comments:

Jacqueline Natasia Jee said...

pukiiiiiiiii.. ahhaahahahahah


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates