Saturday, October 23, 2010

SCALE BERAT BADAN PLEASE



Lately, aku merasakan diri aku sangat susah nak simpan je makanan dalam perut. Asal aku makan je, aku akan keluarkan dengan 2 cara. Mutah or berak. Ya, berak. Jangan cakap geli", korang pun berak gak kan? Hahahahaa. Maybe perut aku ni dah biasa jarang menerima makanan kot. Lagi" aku memang jarang telan nasi. How i wish kat rumah ada weight scale. Dapat la aku update berat badan aku berapa sekarang.

Alhamdulillah, berat badan aku kurang sekarang. Tak macam dulu. Badak pun takot tengok aku  =.=" ..Lagipun, aku banyak jugak turun naik tangga, jalan ke sana sini merayau-rayau jalan kaki (kat mall..haha) and buat chores yang sometimes extraordinary (angkat tayar kereta)

Uuuffff! Bercakap pasal angkat tayar kereta, esok aku bangun pagi" aku akan update dengan y'all about my car's new outfit!  =P

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates