Saturday, October 23, 2010

OOOHH HINDUSTANI!!~

Okay. Aku tak perlu cerita pukul berapa aku bangun tidur dengan kawan aku, Jacq. Sangat memalukan. Agak lewat jugak. Cukup" waktu utk pemalas seperti kiteorang. Nak kata kiteorg keluar enjoy, takde la pulak. Dok rumah je, jadi budak baik. Hahahahaha. Farkopp!!

Bangun je dari tido, we both took our bath and then ready". Makan then terus off to Wisma Seberkas. Uff! Lupa nak update kat Foursquare tadi anak"  :(  Dang!!! Hahaha.Kalau tak boleh dapat medal badges lain..Puik! Back to the story. Kiteorg pergi Wisma Seberkas sebab nak ke SPEEDY VIDEO semata-mata hari ni teringin nak layan hindustan! Jangan la ketawa.

MODE : Kabhi Kushi Kabhi Gham & Mujhse Dosti Karoge.

Perlu ke aku nak jelaskan serba sedikit about both of the story? Panjang giler. Sungguh" geli hati bila mengenangkan aku ngan Jeq menangis meleleh" dengan certain babak in the film yang memang HARU BIRU!! Sumpah sedih sial.

Something and someone buat aku sangat pissed off hari ni. And aku sangat sarat dengan kemarahan. I need to get to anger management therapy center before aku EXPLODE.

Tsskkk! Pffttt!! Ufff!!!

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates