Saturday, October 16, 2010

KENAPA I DEACTIVATE FACEBOOK??


Banyak jugak orang tanya soalan tu kat aku lately. But aku malas nak jawab apa cause i am just bored and trying to stop myself from being addicted to it and start browsing to other things pulak la kan for a new vibe. So, skarang ni aku memang dah more to tweets than facebook. Hahaha! Memang dari dulu pun and sorry, i memang  sejak bersama facebook lagi dah active tweeting.

Another reason of deactivating tu, sebab aku benci tengok homepage, recent activity tu banyak dengan budak" yang masih mentah yang perasan bagus, yang rasa matured and rasa kuat and last one, rasa cantik sial!! OMG. Very humiliating diri sendiri. Cermin muka dulu please. Lepas tu kan, drama dia banyak sangat and then, create one but don't know how to cover themselves up for their own mess. Sungguh melucukan! Nak kenakan aku konon. Hah! Terkena batang hidung sendiri. Siapa suruh kau baca status aku tak sampai habis or maybe kau dah baca habis, cuma kau BODOH sebab kau tak faham. Nampak sangat PENYIBUK! Hahahahaha. Geli jeeeeekkk!!!

About twitter pulak. Aku dah mula rasa macam nak menyampah dengan twitter. Merayap pulak seekor binatang buas kat twitter! Geram aku. Get a life boleh tak? And stop being a poser. Nak deactivate twitter jugak and then, where do i go next? Yang pasti dia memang takkan ada Foursquare. Jadi, amanlah foursquare aku. Now, aku akan active dengan FormSpring pulak. Harap", aman lah ye. Hahaha!! Jangan je lah nanti tiba" aku tengok "diaorg" ni ada jugak in my FormSpring. Aku akan rasa macam nak membunuh orang plak nanti. lol! & then, Tumblr. Hurmmm.. What should i do about my Tumblr sebab aku rasa macam blogging kat sini pun dah memadai. I guess i just re-blog je la anything yang aku tengok yang aku suka to keep myself look updating to it. Eventho' actually i'm not. Hahaha.

OMG. Tadi aku kata nak beradu kan? Masih ketakkk ketukkk tappp lagi kat board lappy nih. Gotta go to sleep. Esok nak kena bangun awal before 9am. Breakfast with family  =)

*kisses for mom* *kisses for Danial and Damia on the forehead* *flying kisses for baby Sabrina*

*a big hug and extra large kisses for my sayang Hazel, muah!*

GOOD NIGHT EVERYONE.

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates