Thursday, October 14, 2010

NEW FRIENDS.TY

Yes. More new friends semenjak aku enter UNIRAZAK cawangan Sarawak.

Yes. I am Sarawakian. uuuuuuu,aku lupa nak type down ke kat profile? Nanti edit. *merapu jap*

Tak lah banyak sangat but aku selesa gila ngan diaorg. & we all rapat gila seh. Terima kasih,aku sayang korang. Hahaha. Kalau jumpa, confirm takkan sedih punya. Asyik ketawa je, bahagia. And alhamdulillah, aku finish 1st sem and hoping to finish 2nd sem dengan sempurna. Next year last sem for our basic and then starts back in August 2011 tapi some of us ambik BED, course education. Nampaknya, berpecah gak kteorg nanti. Haih!! Itu bukan dan takkan menjadi halangan utk kteorg jumpa and lepak sama.

Wuuhuuuu! Talking about studies, am i really gonna hang on and continue August 2011???

Ya ALLAH, bukakanlah hati hamba mu ini. Amin.

Korang jangan cakap aku sok suci pulak. Hahahaha!

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates