Tuesday, October 19, 2010

HUJAN LAGI...


It's raining man! Hallelujah!

No. It's not raining men you idiot! Hahahaha. I mean, serious, aku rasa dah dalam seminggu ni aku rasa Kuching sangat" lah dilanda hujan. Asal petang je, hujan. Asal petang je, matahari pun tak nampak. Gelap je. Asal petang je, hari dah macam pukul 6ptg nak masuk malam. Yea, i know some people seems to find it hot bila hujan takda. But please jangan lah Allah turunkan hujan yang sebegitu rupa.

The biggest fear of mine if i'm alone is the rain and the thunder n lightning! Aku tak suka. Sumpah! Aku tak suka. Aku akan rasa terkejut sangat" and menggigil ketakutan macam budak kecik. Atleast ada sorang manusia yang temankan aku kat rumah, then i feel relief. Hahahahaaha.

Jangan nak gelak". Aku rasa korang pun ketakutan jugak kalau hujan cmni. Oh hujan, jangan lah kau lebat sangat sebab sejuk sangat" lah sampaikan gusi aku ni rasa selesa n terhegeh" nak tumbuhkan gigi aku. Ya, aku masih banyak gigi yang belum tumbuh. Aku tau, aku comel kan?? Hahahahhaahahahahaha.

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates