Saturday, October 16, 2010

I'M IN SIAR BEACH, BITCH!

Hahaha! Exclusive tak bunyi nya? Macam lagu tu kan. "i'm in miami, bitch" ..suka sangat-sangat terhangat hangat lagu tu. Okay, hari ni tadi aku bangun sangat awal sebab aku nak kena hantar orang gaji mak aku balik naik bas, terminal batu 3. Her bus is going at 10am and nasib baik sangat" la rumah aku dengan terminal bus tu dekat giler. Huarghhh!!! Belum mandi pulak tuuuuu. ADA AKU KESAH?! TAKKKKK!!!!

Dah janji dengan Jesz and her hubby, Hafiz. Kteorang kalau diikutkan plan nak b'fast then go for bowling. Finally we arrived at TSpring, aku memang tak order benda lain selain MEE SUA yang currently menjadi kegilaan aku, since aku lama sangat tak merasa binatang tersebut. LOL!
BURP BURP BURP!!! Sangat kenyang. Oh yea, i already know what brand of that red luxurious lipstick i was trying on the last few days ago. Esok jugak aku pegi beli! Yayyy!!! So we go around TSpring utk habiskan masa yang still ada. Then me and Jesz decide to ask about the make-up fee dekat STAGE or MAC for our upcoming. Wooohoo! Sangat rambang mata me & Jesz.

Habis pusing kat TSpring, we went to Tabuan Jaya. Got apa ntah nama mall kecik tu but kat lua dia ada jual bags and what makes me goes wild is that they all ada jual these Jimmy Choo's, LV, Gucci, Chanel and those Chloe imitation bags a double and triple A type. Sangat mesmerizing!!!! Oh ya, finally la kan Hafiz found a sunglasses that suits him. Ha'aaah, betul" right for his face structure. Terus beli plak tuu! Wahahaha. Then, kteorg masuk skejap at the mall. GUESS WHAT? Aku beli 2pairs of tudung. Red and green. Not plain, but with a bit patterns on it. Dont ask me why but mana la tau kan, kot2 nanti ada function yang perlukan aku guna tudung kan? Tak salah kan?? Kan?? Kan?? Hahahaha  =P

Then, we decide nak pergi to a beach around Lundu. Siar Beach Retreat. So, we did. We arrived and we did have fun indeed. Betul jugak cakap Jesz. Sampai je kat sana terus rasa menyesal kenapalaaaaaa tak bawak pakaian utk mandi" kat sana but it's okay, nanti pergi sekali ngan adik Hafiz yang memang sengal dan naughty. Name, Hairul.   =.= OMG

Ada pengalaman yang menarik at that time. Cerita itu biarlah menjadi rahsia aku. Tapi yang best nya i get to bring a real life clam. Ya, masih hidup lagi tiram tu. Aku dah bawak balik kat rumah. Put it in a container, full of salt and water. I hope it's happy in there. Kalau tak, then i will bring it back to another beach. Kalau its gonna be dead , then apa boleh buat la kan? Hurmmmm. Tadi, aku sempat tengok tiram tu bukak shell dia tp tak besar. Not more than a centimeter. Serious, tak sampai 1cm. Tsskkk!

Tak sabar aku nak sampai rumah sebab mak dah tunggu kat rumah. Tunggu aku utk makan bersama. =) Saya sangat mak sangat" walaupun saya tahu kadang" perangai saya agak melampau tapi saya tahu, mak tahu saya syg dia. =)  Haih. Merepek sekejap la aku nih. Hahahaha. Sampai je rumah, aku terus temankan mak makan, pergi ambik Danial and Damia cause they both wanna sleepover with us at Bt4 nih. Budak", kenapa la nak sangat sleepover kat sini. Serba kekurangan la budak! Rumah hang banyak benda nak lahap, yang hang berdua mai bawak diri ke sini ni, kan nayaaaaa!!!  *merepek lagi*  huhuhuhu!!!

Dah dah. Aku nak beradu dah nih.

Goodnight everyone  =)

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates