Friday, October 15, 2010

BANYAK BANYAK BANYAK MACAM!

Manusia yang hobinya memberikan banyak alasan adalah type manusia yang bermuka-muka seperti alasan nya juga. Itu opinion aku lah. Tak tahu korang punya opinion. Well, human brain thinks of something in a flexible way and creates many opinion.

Entahlah. Harap maklum sahaja. Malas nak mengungkapkan apa" benda di sini. Tak nak merosakkan mood sendiri. Sebab tu sejak kebelakangan ni aku suka bersendirian. Lebih senang aku mengawal perasaan dan stress. Bila another third party involve in everyday life, macam ni lah. Stress and disappointing. Tak tahu lah kenapa. Malas nak bertanya kerana bukan sesat jalan tetapi sesat dalam alasan yang diberikan. Aku ni dah banyak menyenangkan hati orang lain tapi orang lain tak pulak berfikir pasal hati aku kan.

Lepas ni, biar and lebih baik aku keseorangan and temankan kakak aku. Memang menjengkelkan tapi aku lebih senang shopping, window shopping dan GOSSIP dengan dia walaupun sometimes dia annoying. Hahahaha.

Anda punya masalah??
Masalah keluarga??
Cinta??
On friendship??
Financial???

Just call us at 1-800-kill those who annoys you-6666 now!!

Hahahaha. Sebaik-baiknya, korang elakkan diri daripada orang" yang annoys you buat masa tertentu ni. Hehehehe. Jangan biarkan orang itu membuatkan korang gila dengan wattafuck eva yang diaorg nak buat. Kalau macam aku ni, kalau dah over limit, lain pulak jadi nya. That's why aku lebih suka bersendirian. Ngeee~

Oh ya, kadang" aku ni ada masalah about copycats jugak. Ada hari tu, budak ni dia suka edit2 gambar ada butterfly la ape la n so on!!! HAHAHAHA. Then slowly dia banyak gak like" photos aku dalam FB and ikut pulak editting aku yang simple tu. lol. And sorang ni pulak, ekot all the poses exactly like how i always did. cuma 1, dia tak berani buat muka" bodoh and annoying yang aku suka buat lam photos aku, thats because they all  nak nampak cantek je sepanjang masa!!!! HAHAHAHAHAHA!!!!! Haih, bukan perasan okay dan bukan aku yang tau suma ni. Kalau member tak habaq, doq tau den! hiihihihihihii...get a life la you.

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates