Thursday, October 14, 2010

HOPING FOR A NEW BEGINNING!

Hey semua!!


Aku tak nak cakap banyak pasal diri aku sebab aku akan terus berlagak poyo macam budak2 yang baru buat benda bernama bloggie nih. hahaha. tak pasal" korang pun menyampah plak nak view blog aku kan?? *wink*

Oh ya, jgn tanya kenapa aku buat blog baru. Aku pun belum pasti aku akan gunakan blog ni as my permanent or temporary je. Sebab perasaan and jiwa ni berubah-ubah ikut masa beb! lols! But, aku akan story bout me and this life im walking everyday with all the tears and what so the fuck ever lah.

>.<  mata aku ngah bengkak. menangesss macam budak" yg tidak diberi parents nya makan ais krim. Bezanya, aku tak bergolek" ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian. *cheh* berlagak tak sedih padahal jiwa tengah bernanah. 

Back to the title. Hoping for a new beginning. Siapa yang tidak???

Nak cerita pasal hidup, aku kurang arif. Serius aku tak arif hal" yang hanya tuhan yang tau ni. Kadang" kita duduk kat rumah, memang ada perasaan nak bunuh diri tapi tak gak mati"  hahahaha... & kadang" kita tengok orang lain, tenang, ketawa terbahak-baha sampai makan pun tercekik, tapi actually, mana kita tau kalau dia pun macam kita gak kan? balik rumah je rasa macam nak bunuh diri. *no place like home*  konon nyeeee...tapi sekarang ni, home isnt like the home which they said so sweet home...lol!! Maybe lah for some certain people, rumah ni boleh bagi relaxation. But our life berkumpul and sometimes hidden at home. 

Eh, ape aku cerita ni.. mcam merepek je??? Hahahaha!!! Lalalala!!!

Bungkus! Aku dah tak tau nak start cmne in this virgin 1st post..hahaha.sounds so sial...


0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates