Tuesday, November 16, 2010

WALAUPUN PAHIT KU TELAN JUAAAA!!!


Sorry peeps cause aku lama dah tak update blog. Al-kisahnya aku demam panas. Yeap. Seriously dude! The first day aku demam tu ku siap boleh pergi jalan" lagi dengan Fifi and Cqin. Hahaha. Kteorg pergi tgk wayang then g mkan kat Boyan. Sumpah start from that day aku rasa sejuk sangat". Then malam tu aku dh tido but suddenly awake, sebab aku rasa sejuk yang teramat luar biasa then aku call mak aku & said  "Mak, saya demam  =( " ....hahahaha! The next day mak aku datang kebetulan dia ada hal gak, so aku pun trus di bawa balik kampung halaman kuuuuu, Sri Aman. Sedih, sebab balik pun bukan nya dapat nak jalan". The night aku at Sri Aman tu, au shivering lebih dahsyat dari malam before. Haih. Then mak aku cam nervous gak. Dia pegang badan aku and mengucap panjang sebab panas gilerrrrrrr!!!! Aku pun ape la lagi, merengek macam budak kecik. Well, anak manjaaaaaa  =P  HAHAHAHAA!!!

Aku tak nak tak suka and benci pergi Klinik or Hospital sebab nak tunggu turn tu yang aku tak sanggup. Korang bayangkan eaa, dengan keadaan korang yang demam, rasa nak mutah, pening and macam nak meroyan je tu, korang kena tunggu turn didalam tempat yang sesak dengan org sakit yg lain" & & & bau klinik n hospital yang mmg tak sah la kalau tak bau mcm ada berjuta" stock ubat" yang uuuffffttt, meloyakan lubang tekak korang. Dpt imagine tak?? Ngeri kan?? HAHAHA!! Baru bayangkan, tapi actually aku belum jugak angkat" dari tempat beradu aku. Mak cakap aku DEGIL. Terima kasih mak. hahaha. 2 hari aku bermalam kat rumah tu aku memang tak sihat". tsskkk! Paling best bila memang aku dah takde pilihan and kena jugak off to the Emergency Unit. =(  ..haaa, ni yang aku nak cerita nihhhh. Aku sungguh" benci emergency unit kat hospital Sri Aman tu. Diaorg buat mcm slumber je. Walhal orang menanggung seksa sakit teruk gila, diaorg boleh plak cakap demam je. HOTAK KAUUU!!! Gerammmm jugak aku but nak buat cmne kan, agaknya sebab diaorg kena kerja 24hrs, tu sebab diaorg cam lemau semacam. LOL.


Ubat oh ubat. Memang favourite game mak aku la bila part nak bagi aku makan ubat. Macam" je alasan aku. Eeewe! Walaupun pahit, ku telan jua demi nusa dan bangsa. AHAHAHAHA!! Aku balik Kuching petang Ahad with my mom and tak bolehhhhh tahannnn kental aku kesejukan macam dalam icebox time perjalanan tu. Sampai je rumah kat Kuching, aku demam balik then me and mom went to a better medical centre.
Hah. Boringgggg!!! Ape aku nih cerita pasal demam yang menyeksa jiwa. HAHAHA.


Oh ya, heran betul la aku ngan celcom broadband lately. Aku tak tau la korang punya broadband, maybe korang punye okay kot. Broadband aku memang sumpah, sumpah demi nama ALLAH, aku benci ngan line dia yang menyesatkan internet aku. Dah la nak loading lembab macam siput!! Lagi, bila dah laju plak loading, content dia berselerak macam ntah ape" je! I mean, content dia tak macam original yg kita slalu tgk. Weh, susah nak explain! Yang penting sekarang, dia dah okay sikit. InsyaALLAH laaaa buat masa nih, tak tau la nanti" kena puji, 15minit kemudian macam haprakkk lagi!  HAHAHA.

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates