Saturday, November 27, 2010

PHOTOGRAPHY GUNS JADI SPIDER WEBS!!!

Tadi, sambil" aku melayan perasaan jiwa dan raga aku yang tak keruan ni, aku teringat plak ngan 'senjata' yang dah lama terperuk kat dalam bilik yang hampir" kot spiders nak landing buat web diaorg!  =.=

This 2 things up there are my "GUNS"

This is my Canon SLR with kit lens only  =.="

This cutie here is my 
Diana F+ : Black Jack LomoCam

She's a beauty!!
<3  <3  <3  <3

Poyo. Actually i have no knowledge at all on photography. I took whatever things or moments with them and edit them a lil bit here and there & DONE!!!~  Hahahaha. And what's bothering me is the LomoCam. Hahhh!~ I dont even know how to use it yet but i bought it for experience. Clickkk sanaaa, cliccckkkk siniii, pastu lama" mana tau kan terus boleh dahhh guna. GOOGLE je, apa susah??  HAHAHA!!!

Last aku guna DSLR tu pun masa aku hang out with Fifi and Cqin. But kteorg take random crazy pics je. Not professionally. Haihhh...Tak apa, ada kawan yang mmg course photography, boleh mintak ilmu sikit yang basic" senang" je. Kalau yang complicated tu aku memang ada susah sket nak masuk. Talking about complicated. Aku bengang sangat" with my Adobe Photoshop yang memang dari dulu aku beli ntah bpa kali and install in different lappy pun still cant install it properly. Hah! Amik kau, sampai sekarang aku mmg tak pernah sentuh, guna or even tau menau benda alah dalam Adobe Photoshop tu. Memang malang sial!~ Hahahaha.

Satu masalah lagi yang aku mmg tak boleh. DSLR mmg berat. Baru kit lens tuuuu! Hari tu masa birthday kawan aku Nana, diaorg suruh aku amik pic guna SLR dia, perghhhhhh, berat sungguh" camera kau Nana!!  =.="   Plus lagi ngan lens dia. Lagi nak bawak beg tu ke hulu hilir. Ttsskkk!!!! Tapi kalau mmg minat, berat" pun, waaaa tak kisaaahhhh  (tp aku kesaaaahhhhh derrrr) ....Aku punya cam pun time holiday je aku bawak, or kalau mmg dah plan nak taking pictures je. Hampehhh je aku ni kan?? 

Okay, enough about that. I'm going to Facebook now, in an hour or few hours lagi, i'll check in here again and start my whatsoever posts! Harap y'all tak menyampah ya. HAHAHAHAHAHA!!!!~

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates