Wednesday, November 24, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME, CHASYA =)

Okay. Aku memang online starting detik 12 malam on the way nak birthday aku tu. Perlu ke aku list down all the wishes yang aku dapat from kawan" FB?? Tak perlu kot sebab banyak giler bapaks! So, here i wanna say THANK YOU kawan". I menghargai ucapan y'alls yang gempak tratatakkkz! HAHAHAHA!~

Selamat ulang tahun yang ke-21 buat diri aku sendiri. Bangun pagi, belum sempat lagi aku nak baca text dari orang tersayang, suami muahh muahhh,,, bapak aku call. Kringgg!!~ ahahahaha. Dia and adik beradik tiri aku pun nyanyi lah happy birthday. Haih!!!! Terimasss yang tak terhingga!  <3

Dah baca text, aku bangun check FB lagi, slagi mana yang aku mampu respond, aku akan click button LIKE pada mereka yg aku tak berapa kenal and yang aku kenal i'll click LIKE and drop them a TY comment. Pas je aku online, aku decide nak menangis tercungap" buat kali terakhir buat budak 20thn yang dah semalam chow from my life. Malas nak cerita panjang. Cukup aku kata kan, slamat tinggal 20thn dan HELLO 21thn.

Boleh tahan lama jugak aku tidur balk pas menangis macam sawan tu!  O__O  gosh! Then mak aku call, suruh aku kemas" then turun. Alarrr mak, i know already la yang mak nak celebrate my birthday dengan satu kilang sekali. HAHAHAHA! Memang every year dari dulu till now diaorg sambut aku mcm tu. Ya, diaorg sayang aku sebab aku sangat baik nak mampus. Serious, itu bukan pujian untuk diri sendiri weh! Mereka yang luah kan kat aku. Ada gak yang cakap aku nih ganas bila part aku memang nak mengganas. LOL!!!~
These are the pictures taken from the party kecil"an at Pertama Bakery. Tak banyak sangat sebab tak sempat nak ambik pics. Dah bersurai baru teringat nak amik pics. Bangang!




Gmbr pekerja" mak aku yg bertungkus lumus kemas balik semua barang" yang dah digunakan. HAHAHAHA! Korang memang besttttt   =)

Okay, lepas je aku celebrate dengan family and pekerja" mak aku, aku terus make a move to the saloon! Argh! Kepala aku rasa panas and got kelimumur. Damn shit! Inilah yang terjadi :

ergh! I stlll prefer James yang buat rambut aku. JAMES!!!! Kenapa kau tutup????!!!!

After that, aku pergi pick up semua kawan" aku yang len, kteorg buat bday party kecik" je kat KFC. Paling aku tak bleh tahan bila birthday cake memang banyak sangat". From mak, and from my longtime friend, Winne & Brenda.  =)  Terima kasih kawang" & mak!  These are the pictures taken :

this one is from Winne & Brenda!  <3

This is from my mom. 4kg  =.=" mabok makan cake b'day!







Habis je a lot of this eating scenes, kteorg potong cake, aku divide some for the KFC staff. Hahahaha!~ Then, kteorg jalan", hantar Fran balik rumah. Then me, Winne and Brenda off to Madam Jac's crib. Madam Jac is an English teacher from my ex-Highschool.
This is Madam Jac. She is the coolest teacher ever!!! Eventho dia dah kahwin ada 3org anak. She's a modern mom and a modern teacher. Tetttt!!!~ 
*you owe me spagethi madam!!  =.=







0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates