Saturday, November 27, 2010

FOOTWEAR COLLECTIONS

Hahaha! Tak la banyak mana pun!!! Tapi saja je nak penuhkan blog aku nih dengan things i have, do and been thru in my life. And hell yeah, aku memang suka gilerrrr shopping tapi bila dah tak ada duit kan, mesti aku duduk termenung look at all the things i already bought and ada jugak terfikir nak jual, tapi TETTTTT!!!!~ Aku tak nak, it's just a thought bukan nawaitu sebenar. Hahahaha!  =)






Nak show off sketttt my footwear. Haih. Kadang" kan, bukan nya aku pakai sangat pun. Only certain time bila aku rasa perlu, patut and rajin  =D  Terima kasih kepada mak sebab belikan rak kasut yang tak cukuppp tuuu  =.=  yang lain" terpaksa berjemur kat depan entrance rumah. Ttsskkk!~


P/S : Boring punya hal laaa buat posts" yang ntah whatever lah!! =.= 

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates