Friday, November 26, 2010

BACKACHE ALERT!!!!!

Seriously i hurt my back. Ntah aku buat apa la a couple of minutes later!  =.= sedih sungguh!

Selesai tugas penting aku hari ni, bayar yuran semester and ambik slip exam. Yieehaaaa!~

TETTTTTTTTT~
Tadi me and Jac went window shopping on heels, dress and etc for next week. I told ya my friends are the best!!! We're fcuking preparing for my upcoming birthday. Wah wah wah!!! Jac, kau nak dressup mengalahkan aku yeee! ahahahaha!!!

Kena timpa hujan tadi when we went to check out for my birthday cake  ;)  oh, tak dapat dilupakan bila aku and Jac kena layan macam datin. Taukeyniooo tu tadi pun siap potong lagi more cheese. Different kinds of cheese! Woooohooo!!!! Sumpah special!!!  <3  ahahahha  =P


CANT WAIT CANT WAIT!!!!

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates