Tuesday, November 2, 2010

PRESENTATION-SHOPPING-MISTERI NUSANTARA!!!

PRESENTATION.
Okay. Sumpah hari ni masa kelas Human Development, entah kenapa la kteorg memang tade buat apa" preparation langsung. SUMPAH! Then, dengan cepat nya me, Fifiey, Cqin, & Grace cari maklumat and answers for the presentation questions, sementara yang lain still with their presentation kat depan. Kteorg memang bersemangat sungguh. Nak buat slide tapi dah tak sempat. Last", bitaw kat lect yang kteorg tak buat slides lagi and thank god lect tu bagi kteorg present without slides. Skali kena jawab soalan number 3. Perghhhh!!!! Bernanah sial!!!!! Hahahahaha!!! Aku bagitau Fifi to tell lect yang kte tak sempat cari info on the question number 3. Fifi bisik kat aku slow to jawab je men redah.. pergghhhhh..... Nak merepek aku kat depan tu nanti. HAHAHA! Then, dengan slumber kedabak nyaaaaaa,,,, Fifi terus merapu jawapan apa" je yang keluar dari kepala hotak dia. Turn by turn lah time tu. Mau nya jawab soalan tersekat", lagging macam PC. HAHAHA. Then, nak balik kat tempat duduk tapi lect nak tanya soalan lagi, to make sure yang kiteorg mmg tumpukan perhatian on doing our assignments! Haih..aku jawab soalan number 2 from our lect.. Apa makanan nutrisi yang baik utk children. Hamboihhh.. Kemain lagi aku and Fifi menjawab soalan dengan confident, milk, bread, cereals!!!
FIFI : COCOCRUNCH!   ....hahahahahahahahahahhaha!!!! ambik kau!!!! skali lect ketawa cakap makanan utk chldren = INFANT! ha'elaaaaa!!! Kalau infant senang. Hah,,terus aku ambk 1 step kedepan nak jawab soalan tu dengan bangga. Baru je aku cakap BISCUITS, semua berdekah-dekah ketawa. Amboi, berlemak korang ketawa. Belum habis lagi. Aku nak ckap yang biskut bayi yang di campur dengan sedikit air terus jadi cam bubur tu. BUDUH! Hahahaha.... BUT overall, asal presentation je, kumpulan aku mesti lawak gilerrrr and present dengan selamberrrr...Kalau serious sangat,susah lah...BORING!!! Kannnn????   =)   HAHAHA!


SHOPPING & MISTERI NUSANTARA.
" It's girls day out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"~  Hahaha!
--we went to Kubu Magreta/Muzium Polis, DBKU, Waterfront.

Masa kat Muzium Polis tu sumpah memang kesian kteorg sebab tak dapat nak masok. Sampai kat situ, ambik" gmbr then sempat pulak kan kteorg imagine yang kteorg macam dalam movie horror. Yelah, pergi menjelajah ke Muzium tu mcm masuk ke dalam hutan, then nak masok kereta, kteorg sume terkejut tgk ada pakcik baju merah bawak basikal kat jalan depan tmpt nak keluar dari Muzium tu....eeeeeeeee!!!!







Then kteorg went to DBKU. Well, gmbr nanti i add up coz ambik guna hp Cqin time tu. Cantek sial pemandangan kat situ. Hahahaha. After that, our last trip as pelancong is to Waterfront. HAHAHA! Pelancong la sangat! Aku from Thailand, Fifiey from Zimbabwey & Cqin from Pakistan! hahahaha! Berdekah-dekah sungguh!

*WATERFRONT*


 *PELANCONG FROM PAKISTAN*


*SARAWAK CRUISE*


 *THE HISTORY WALK*


*PELANCONG FROM ZIMBABWEY*

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates