Wednesday, December 1, 2010

ENGAGEMENT & WEDDING SEASON

Aku rasa memang lah dah musim. Sebab kan, majoriti people yang aku kenal dh pun and akan melangsungkan majlis masing". Alhamdulillah!!! Congrats to them. Hahhh, nak mengenang ocassions mcm ni lah yang selalu buat aku termenung sendiri. Bila la turn aku kan?  =) InsyaAllah Tuhan selalu mendengar setiap pertanyaan aku tu, dan mane la tau kan Allah tengah bukak kan pintu hati hambaNya. Wahsehhhh!! Bukan cuba meng-SOK SUCIKAN diri ya, tapi memang cmni lah rupa aku and cara aku untuk melembutkan hati sendiri kalau aku kena serang dengan fikiran engagement and weddings nih... Hati memang tengah melonjak" mengira waktu untuk betul" menjadi milik orang. Dari situ la jugak aku tau, orang tu mmg betul" nak memiliki aku. Haihhhh, jiwang! HAHAHAHAHA. No, bukan jiwang tapi skema gilaaa!

Stop here, blog later.

MODE  :  *EXIST-MENGINTAI DARI TIRAI KAMAR*

0 comments:


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates